Gronlund Palvelut Oy menestyi siivousalan imagotutkimuksessa

21 loka Gronlund Palvelut Oy menestyi siivousalan imagotutkimuksessa

Gronlund Palvelut Oy oli mukana Taloustutkimus Oy:n kevättalvella 2015 toteuttamassa Siivouspalveluiden imagot -tutkimuksessa. Gronlund Palvelut sai tutkimuksessa parhaan suositteluindeksin eli yritystä ollaan eniten valmiita suosittelemaan. Lisäksi Gronlund Palveluilla oli tutkimuksen toiseksi paras yleisarvosana.

 

Siivouspalveluiden imagot -tutkimus toteutettiin kirjekyselynä osana Tampereen seudun päättäjät 2015 -monitilaajatutkimusta. Siivouspalveluja koskevan tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Tampereen seudun yrityspäättäjien mielipiteitä alueella toimivista siivousyrityksistä. Tutkimuksessa oli mukana yhteensä 11 siivousalan yritystä Tampereelta ja sen ympäristökunnista. Tutkimukseen vastasi yhteensä hieman alle 200 yrityspäättäjää.

 

Gronlund Palvelut sai tutkimuksessa parhaan suositteluindeksin eli tutkimukseen vastanneet ovat eniten valmiita suosittelemaan yritystä eteenpäin.

 

-Olemme todella iloisia saamistamme tutkimustuloksista. Se, että meitä ollaan eniten valmiita suosittelemaan, kertoo muun muassa lujasta asiakasuskollisuudesta ja korkeasta asiakastyytyväisyydestä, sanoo toimitusjohtaja Tiina Holopainen Gronlund Palveluista.

Tutkimuksessa selvitettiin myös muun muassa yrityspäättäjien mielikuvia siivousyritysten palvelujen laadusta, hintatasosta, luotettavuudesta, palvelujen joustavuudesta, palveluvalikoiman monipuolisuudesta, sekä henkilökunnan ammattitaidosta ja palveluhalukkuudesta. Gronlund Palvelujen mielikuvatekijöiden keskiarvo oli 7,67, jolla se sijoittuu tutkittujen yritysten joukossa toiseksi. Kaikkien mukana olleiden siivousyritysten yleisarvosanojen keskiarvo oli 7,15.
 

Tutkituista mielikuvatekijöistä Gronlund Palvelujen vahvimpia ominaisuuksia ovat palvelun laatu, hintataso ja henkilökunnan palveluhalukkuus.

 

-Palvelujen laatu on tutkimuksen mukaan myös tärkein tekijä siivousyrityksen valinnassa. Meillä kaiken tekemisen keskiössä on aina paras palvelu, mikä tarkoittaa moitteettoman työnjäljen lisäksi aitoa asiakasläheisyyttä ja välitöntä kommunikointia, kertoo Holopainen.